hoppla

Hej, kände att det var dags att blogga lite för en gång skull. Jag vill inte få ångest över att jag inte uppdaterar så därför tvingar jag mig inte till det. Det här är trots allt min blogg och jag tror inte att besökarna kommer öka så mycket i vilket fall ;)

Denna veckan har bestått av skola, ridning och träning. Som vanligt! I torsdags vurpade jag med Benny också och nu kan jag inte springa!!! Har skrapat upp knäet och är helt blå och svullen. Lerumsloppet är nästa helg och det kommer skita sig men jag ska ställa upp ändå.

I morse hopptränade jag med Carrol för Pillan och hon sa att vi hade gjort stora framsteg! Alltid roligt att höra :) Hoppade 1.25 cm också och han var högt över :D Kul att min plutt är i så bra form. (a)
    Cooga och Klara tävlar idag också och det är deras första tävling tillsammans! De har hoppat första klassen och var dubbelnolla, så duktig är han min prins! <3

Ikväll ska jag antagligen träffa mina flickor. Roliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0