TRÄNINGSGLÄDJE

Det verkar inte vara någon fara med Carrol. Travade honom idag och han haltade inte och var ungefär som vanligt. Däremot är han fortfarande lite svullen på insidan av höger bak men han verkar som sagt inte ha ont av det. Om det inte blir något bättre alls får vi väl ta hit en veterinär antar jag. Om det är något är det lika bra att han får behandling.

Idag red jag Bolchoi, Johannas d-ponny, för andra gången också. Fyfan vilken fin ponny! Är helt kär (a) Hatar att rida Carrol efter att ha suttit på henne, haha.

Igår tränade jag först BodyJam och sedan AfroPower på gymmet. Skitkul verkligen. Blir så jävla sugen på att börja dansa igen! Jag har verkligen bestämt mig nu, antingen ska jag bli gruppträningsinstruktör eller bara danslärare! =)

Nu ska jag bege mig ner till Toleryd för att få en liten genomgång av E och sedan titta på när Klara och Coogis hopptränar!

Puss
/LinLin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0