Snabbt som vindeeeen

Skola idag från 8 till halv 4. Hade fys på idrotten det var roliiiiiiiiiit. Dock var mina gosebullar Mimmen och Ida inte där så jag var red_hest men det gick över. Skönt.

Jag har dessutom, hör och häpna (!!) ridit Carrolbby. Mötte upp mandeln Lotta på halva vägen (vägen var inte halv................) och så red vi på våra snela_hestar på rakbanan! Det var roliiit och vi skrattade mycket. Det gick snabbt. Jag skrattade. Hon me.

Nu gör jag mest ingenting men måste utrymma detta rum snart av vissa anledningar....... Så kan det gå.

Jag sprang igår me förresten. Och lekte med Johanna. Hon bädadde om mig och gav mig en godnattpuss när jag gick och la mig. Sen sprang hon hem snabbt. Hon var mycket red.

Juste imorgon ska jag vara pilatesinstruktör och i 3 dagar framöver. Mycket på gång nu asså. :O:O :D


bby <3333333333333333333333

hej
/LinLin


Kommentarer
Postat av: hagge bbby

de va rolit

fin bild bby <3<3<33<3<

2010-04-20 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0