Sista passet

Nu är jag tillbaka efter två pass träning! :)
Först var det hoppträning med Carrol, gick jättebra. Började med lite ökning och minskning i alla gångarter på stora mittvolten. Sen jobbade vi med travbommar som låg i ett S för att sedan också hoppa de som hinder i galopp. Vi hade också tre räcken (hur fan stavas det?!) på ena långsidan, där vi jobbade med att få in ett visst antal galoppsprång på samma distans. I slutet blev det lite banhoppning med långa och korta distanser! :)

Åh, ikväll var det sista passet där jag höll i pilates.. Det gick verkligen jättebra idag och det är hur kul som helst! Vi hade lite styrketräning i passet också och fan vad mycket mer energi man får när man står där framme! Helt sjukt.

Jag fick en jättefin "kruka" av Susanne som tack, hon är för gullig! <3 Det låg schampo från björn axén, body lotion, fair-traid choklad, godis, solpuder från ACO, värmeljus och massa annat. TACKTACKTACK och TACK för att jag fick vara med dig de här tre dagarna!

Nu ska jag äta pasta och lax. Lerumsloppet imorgon och fan vad jag ska ladda. Astaggad!


MSVB med Carrol -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0