LYCKLIIIIIIIIIIIIIG

Jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!
Lerumsloppet är avklarat och jag kom in på tiden 58 min och 40 sek! Riktigt riktigt nöjd eftersom jag bara har sprungit den distansen en gång innan och jag har knappt löptränat alls i år. Dessutom har jag tränat 2-4 pass om dagen denna veckan utan någon vilodag. Fan vad stolt jag är, kändes som jag kunnat fortsätta springa hur länge som helst efter jag hade spurtat in i mål. Åhhh, klaaaaaaaad_hest :D:D
Och det vara bara aaaasroligt de sista 5 km, de första 5 var jag mest arg. Haha x)

Så, nu har jag skrivit av mig lite, wohoooooooooooooo :D





/LinLin


Kommentarer
Postat av: hagge bbby

så dukti_hest ru <3<3<3

2010-04-24 @ 16:48:53
Postat av: Idiiiis

Hahahahah den bilden asså xD

scandi<3<3

2010-04-24 @ 22:50:35
Postat av: Anonym

taaack baghera <3<3<3

JAA dt va tider dt.............................. :):):):)<3

2010-04-24 @ 23:12:03
URL: http://hoppupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0