långlopp

Ajajaj :( Har jätteont i ena örat, har säkert fått öroninflamation eller något. INTE kul!!
Något annat som INTE är kul är att jag har panik inför min och Matildas redovisning av Polenresan som ska vara vecka 19. Vi har bara börjat och får aldrig tid att göra den, paniiiiiiiiiiiik.
Men det löser sig. :)

Nu är det i alla fall slut med de två vilodagarna efter lerumsloppet. Ska hoppträna ikväll, ska bli skitkul.

Är fortfarande asglad över milen i lördags asså! :D Nu vill jag bara ut och springa lååååångt! Funderar också på att anmäla mig till några fler lopp i vår/sommar. Någon som vet vilket datum midnattsloppet i Göteborg går?

Puss!
/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

ouff! funderar också på midnattsloppet;) hur långt är de btw? kanske inte orkar....:S:P

2010-04-27 @ 18:33:27
Postat av: Anonym

VENNEEEEEEEE drf ja fråga????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a du måste me dt e en mil vi får ligga i hårdträning nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! btw ska ja springa me dig ida hejhej

2010-04-28 @ 10:47:41
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

2010-04-28 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0