Jobba med träning

Hade nationella prov i matte idag så därför var jag tvungen att gå upp klockan 7 och ta bussen till skolan klockan 8 :( Riktigt segt men provet gick i alla fall suuuuper! :D Rätt lätt måste jag medge att det var ;)
När jag kom hem började jag skriva på en inlämning som ska in på måndag och sen var det deg farmför datorn ett tag. Red Carrol i paddocken också, gick sådär.

Klockan halv 8 kommer mormor hit och så ska vi åka till pilatesen! Jag ska som sagt vara med och instruera och mormor ska vara med på ett pass för första gången. Det är styrka i en halvtimme först och sen pilates intensiv en timma så vi får hoppas att hon inte dör..
Skoooja bara, styrkan ligger i släkten ;)



BTW, Susanne ska kanske hjälpa mig att hitta utbildningar till att bli träningsinstruktör i sommar. Tänk vilken dröm det hade varit att jobba med träning redan som 16åring...

/LinLin


Kommentarer
Postat av: Idiiiis

Inlämning på månda?:S vadå för nån..?

2010-04-24 @ 22:52:47
Postat av: Anonym

slöjd-dokis!! :O :P:p:P

2010-04-24 @ 23:10:26
URL: http://hoppupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Juste;PPpppPPppP

2010-04-27 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0