Intervaller i ösregn!

Sprang intervaller idag i ca 5.5 - 6 km. Ida följde med, hon var duktig.
Kändes bra även fast det öste ner regn ;) Pulsen höll sig ganska låg i själva intervallen (vilan) och gick upp lagom mycket när jag ökade tempot. Kände inte för att försöka pressa mig till maxpuls idag och då gjorde jag helt enkelt inte det. Härligt :)

Imorgon blir det dans på idrotten, hemma ska jag rida Carrol på rakbanan och efter det tänkte jag träna spinning. Mimmi Gosebullen Alin, äru på? ;)


Klad_hest i Krakow, Polen :)
/LinLin


Kommentarer
Postat av: I

hihih det va trevligt:) och jobbit:( vi får bara köra på mer!:D

2010-04-28 @ 20:11:40
Postat av: Mimmiiiii

Om ja e

2010-04-28 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0