Finns för dig

Jag är så orolig. Jag visar det inte på utsidan men inombords är jag skiträdd. Orolig för att hon ligger där och att hon är hur orolig som helst. :( Att inte veta något är det värsta. Jag vill bara åka dit och ge henne en kram och säga att allt kommer att gå bra. För det kommer det. Det är inget allvarligt och läkarna vet vad de ska göra. Men ändå, jag vill vara ett bättre stöd på något sätt. Fan, snälla svara! Det är hemskt att sitta här och inte veta vad som händer.. :'(

Vill att du ska veta att jag älskar dig och att du alltid har mig vid din sida. Du klarar det här hur bra som helst. Min allra starkaste och modigaste tjej! <3

/LinLin


Kommentarer
Postat av: biggi

<333333333333 älskar dig!

2010-04-26 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0